НОВИНИ

Київ та Львів відмовляються від паперових квитків

Київ та Львів відмовляються від паперових квитків 27 Вересня 2018

Система єдиного електронного квитка для проїзду в громадському наземному транспорті столиці може запрацювати в тестовому режимі вже з 1 листопада.

Зараз в трамваях, автобусах і тролейбусах встановлюють валідатори для зчитування е-квитків. Всього їх буде 1500, по три-п'ять пристроїв на салон транспорту в залежності від його розміру.

Оплатити поїздку через валідатори можна буде декількома способами. Перший - за допомогою одноразового талончика з QR-кодом: продавати такі талони планують в Ibox (їх обіцяють встановити на всіх зупинках), банківських терміналах, кіосках "Союздрук" і Т-кіосках. Його ціна - все ті ж 8 грн. Другий вид е-квитка - пластикова картка, яка працює за принципом карт на метро.

Ще два способи - банківською картою або «Карткою киянина». Для останніх знижка за поїздку складе 50 копійок.

Як відомо, е-квиток в Києві намагаються впровадити ще з минулого року. Обійдеться це місту, за підрахунками влади, в більш ніж 360 млн грн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Луцьку за проїзд у транспорті можна буде розрахуватися карткою

У Львові ж тендер на закупівлю автоматизованої системи оплати проїзду в громадському транспорті буде оголошено вже у кінці жовтня.

Відразу після того, як визначать переможця, почнеться безпосереднє впровадження системи, що займе від 12 до 24 місяців. Повідомив ЗМІ в.о. директора ЛКП «Львівавтодор» Роман Познанський.

«… В кінці жовтня вже почнемо тендерні процедури із закупівлі самої системи. За найбільш песимістичними сценарієм вони завершаться в квітні 2019 року. Після того, як підпишемо договір з переможцем тендеру, перейдемо до етапу реалізації проекту. Основна частина триватиме 12-18 місяців – тоді запрацює система оплати. А на повну реалізацію проекту нам необхідно два роки”, – додав Роман Познанський.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Луцьку побільшає громадського транспорту

Він також запевнив, що місто зацікавлене в тому, щоб нову дорогу систему оплати встановлювати в оновлені автобуси, трамваї і тролейбуси. Приватних перевізників також планують заохочувати для оновлення автопарку.

^ Наверх