НОВИНИ

Найдорожчі бренди світу (рейтинг)

Найдорожчі бренди світу (рейтинг) 11 Червня 2019

Рейтинг найдорожчих брендів у світі – BrandZ's 2019 Top 100 Most Valuable Global Brands – очолила компанія Amazon.

Про це повідомляє Техно 24.

Таким чином компанія витіснила таких американських гігантів як Apple та Google, останній, до слова, протягом 12 років очолював цей рейтинг.

Вартість бренду Amazon за рік зросла на 52% і досягла 315,5 мільярдів доларів. Тим часом компанія Apple опустилась на другу сходинку, її вартість за рік виросла на 3% і склала 309,5 мільярдів доларів.

А от багаторічний лідер цього списку – пошуковий гігант Google – опустився одразу на 3 позицію, його вартість зросла на 2% – до 309 мільярдів доларів.

Корпорація Microsoft зберегла 4 сходинку рейтингу. При цьому її вартість збільшилась на чверть – до 251, 2 мільярда доларів. Компанія Visa піднялась із 7 на 5 сходинку, продемонструвавши ріст 22% – до 177,9 мільярда доларів.

Наступна 5-ка найбагатших брендів виглядає таким чином:

  • Facebook – показала падіння на 2% – 158,9 мільярда доларів
  • Alibaba за рік збільшив вартість на 16% – до 131,2 мільярда доларів
  • Китайська корпорація Tencent (один із найбільших інтернет-провайдерів) показала падіння одразу на 27% – до 130,8 мільярдів доларів
  • McDonald’s демонструє 3%-вий ріст – 130,4 мільярда доларів
  • Одна з найбільших американських телекомунікаційних компаній AT&T зберегла 10 сходинку, показавши 2% росту – 108,4 мільярда доларів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Місце святе не буває пусте: в інтернеті з’явився новий «сердитий кіт» (фото)

^ Наверх