В Росії під час рекламної кампанії Reebok жінкам пропонували сісти «на чоловіче обличчя» (фото)

В Росії під час рекламної кампанії Reebok жінкам пропонували сісти «на чоловіче обличчя» (фото) 11 Лютого 2019

Сісти на чоловіче обличчя та не дозволяти носити себе на руках – заклики нинішньої  російської рекламної кампанії Reebok. Причому головний офіс Reebok повідомили, що не погоджували російську кампанію #нивкакиерамки.

Про це пише Лента.ру.

Нагадаємо, що російське представництво Reebok опублікувало в Instagram серію рекламних плакатів, на яких постали чемпіонка Європи зі спортивної боротьби Анжеліка Піляева, боєць ММА Юстина Грачик і авторка Telegram-каналу «Жіноча влада» Заліна Маршенкулова. Фотографії останньої супроводжувалися гаслами «Пересяду з голки чоловічого схвалення на чоловіче обличчя» і «Коли говорять «Носити на руках», уявляю, як мене носять в труні».

За словами офіційного представника Reebok Global Деніела Сарро, акція повинна була проходити в рамках глобальної кампанії, в якій видатні спортсменки, актриси і активістки діляться своїм досвідом з приводу подолання бар'єрів і труднощів.

На світовому рівні рекламу Reebok представляли актриси Галь Гадот і Наталі Еммануель, модель Джіджі Хадід, чемпіонка світу з крос-фіту Катрін Девідсдоттір, пауерлифтер Шеннон Кім Вагнер та інші жінки. У кампанії фігурували слогани: «Ніколи не вибачайся за те, що ти сильна», «Невдачі – це паливо для майбутніх перемог», «Не привілеї вирішують, хто може бути сильним» і так далі.

Для просування реклами в Росії запросили чемпіонку Європи зі спортивної боротьби Анжеліку Піляєвим, бійця ММА Юстина Грачик, кандидатку в майстри спорту з боксу Ізабель Магкоеву і творця telegram-каналу «Жіноча влада» Заліна Маршенкулову. Вона ж стала співавтором ідеї та слоганів: «Не вписуються в жодні рамки», «Моє тіло – моє діло», «Я не договорила», «Дочка маминої подруги», «Прикрила соски, щоб ви не порізалися» та інших.

^ Наверх