НОВИНИ

Голе тіло, яскравий макіяж, високі підбори: сексуальний одяг вийшов з моди

Голе тіло, яскравий макіяж, високі підбори: сексуальний одяг вийшов з моди 7 Серпня 2018

Сучасна мода остаточно пішла від агресивної сексуальності, ставши більш молодіжною, демократичною і іронічною. Нові тренди в фешн-індустрії показують, що провідні модні бренди геть відмовляються від сексуальних моделей в своїх колекціях. Про це пише fashionunited.ru.

Так,  в колекціях Осінь 2018 з'явилися нові акценти: стало більше підкресленої асексуальності, закритого одягу і загальної стриманості або навіть строгості. Креативний директор Givenchy Клер Уейт Келлер оголосила, що зараз час одягу з історією, і показала багато довгих спідниць, водолазок і накидок. У Gucci більше половини образів склали комплекти, доповнені рукавичками, шарфами і головними уборами. На шоу Prada і Calvin Klein домінантою стала багатошаровість, яку створили пуховики, трикотаж і об'ємні шарфи. І багато модельєрів подали свої роботи не тільки як художній прийом, а й як політичне висловлювання.

Нагадаємо, скандал навколо голлівудського продюсера Харві Вайнштейна привернув увагу до проблеми сексуальних домагань в США і в світі. Пізніше з'явилося рух #MeToo, що засуджує сексуальне насильство і домагання. Причин проблем, проти яких виступає #MeToo, чимало, частково вони спровоковані і споживацьким ставленням до жінок з боку модної індустрії. Так, стилістика багатьох марок (Roberto Cavalli, Versace, Gucci) багато в чому будувалася навколо навмисної сексуальності і трактувала її однозначно: багато голого тіла, високі підбори, яскравий макіяж. Сексуальний підтекст у рекламних іміджах був і у Yves Saint Laurent, Burberry, Calvin Klein і навіть Prada. тепер же новий фешн-тренд - строгість, стриманість, асексуальність.

У липні 2018 року модні експерти назвали колір одягу, який набув особливої популярності серед брендів і знаменитостей в поточному сезоні. На думку фахівців, це перш за все кольори землі, або коричневі відтінки, серед яких бежевий, шоколадний, колір віскі і кориці. Ці тони витіснили яскраві бікіні на пляжі, а також використовуються багатьма виробниками одягу.

^ Наверх