У луцькому ЦНАПі за два місяці одружилося 46 закоханих пар

У луцькому ЦНАПі за два місяці  одружилося 46 закоханих пар 14 Березня 2019

У Луцьку, в ЦНАП, від початку 2019, звернулося понад 45 тисяч відвідувачів.

Про це повідомили під час підведення підсумків діяльності департаменту.

На зустрічі був присутній профільний заступник міського голови, керуючий справами виконкому Юрій Вербич.

За два місяці роботи від початку року у ЦНАП міста Луцька звернулося 45 тисяч 420 відвідувачів, яким було надано 44 тисячі 541 послугу.

Найпопулярнішими з них були:

  • видача довідки щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи;
  • видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку;
  • реєстрація місця проживання особи;
  • видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
  • надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;
  • зняття з реєстрації місця проживання особи;
  • надання грошової та матеріальної допомоги малозахищеним верствам населення міста;
  • державна реєстрація права власності на нерухоме майно;
  • надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  • реєстрація декларації про готовність об`єкта до експлуатації.

Відділом оформлення біометричних документів та реєстрації актів цивільного стану було прийнято документи для оформлення 4-х тисяч 247 паспортів громадянина України для виїзду за кордон та 949-ти паспортів громадянина України у формі ID картки.

Разом з тим було зареєстровано 46 шлюбів в рамках реалізації проекту «Шлюб у скорочені терміни».

Відділом реєстрації бізнесу проведено державну реєстрацію 299-ти фізичних осіб-підприємців та проведено припинення — 284-х.

Також проведено державну реєстрацію 77-ми новоутворених юридичних осіб та 12 подали документи на припинення діяльності.

«Щодня ми бачимо, яким правильним рішенням було створення ЦНАП у місті Луцьку, – зазначив Юрій Вербич. - Спочатку ніхто не вірив в універсалізм адміністраторів, але ви своєю роботою довели, що це можливо. Хоч і робота у вас нелегка, ви знаходитеся так би мовити на “передовій”, але вам вдається надавати послуги швидко і якісно. Ви є одним з найкращих і найпрогресивніших департаментів, на вас рівняються інші, ви задаєте рух і ніколи не зупиняєтеся на досягнутому. У вас чудова команда. Ми вами пишаємося».

Так, відтепер інформаційна картка та заява на будь-яку адміністративну послугу доступна онлайн на сайті Луцької міської ради у розділі «ЦНАП» - «Адміністративні послуги».

Запроваджено нову послугу – «Публікація оголошення про втрату оригіналу документу».

18 послуг надано за моделлю «мобільного адміністратора».

Підписано узгоджене рішення з Головним територіальним управлінням юстиції у Волинській області щодо організації надання адміністративних послуг з державної реєстрації актів цивільного стану через ЦНАП міста Луцька.

«Маємо чимало і проблемних питань над вирішенням яких працюємо спільно з керівництвом міста, адже в центрі діяльності ЦНАП, перш за все, стоїть людина, яка за один прихід в департамент має отримати комплекс послуг швидко та якісно.

Щомісяця ми опрацьовуємо відгуки та пропозиції наших відвідувачів, дослухаємося до скарг, посміхаємося від подяк і намагаємося зробити так, аби з кожним новим приходом громадяни отримували найкращий сервіс.

Дякуємо, що користуєтеся нашими послугами! Ми працюємо для Вас!», – резюмував департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку».

^ Наверх