НОВИНИ

На помилці авторів «Гри престолів» Starbucks заробила мільярди доларів (фото)

На помилці авторів «Гри престолів» Starbucks заробила мільярди доларів (фото) 10 Травня 2019

За попередніми оцінками американських маркетологів, ненавмисна прихована реклама Starbucks у четвертому епізоді фінального сезону «Гри престолів» приніс кавовому магнату $ 2,3 мільярда.

Про це пише Місто із посиланням на CNBC.

Як повідомлялося раніше, у четвертій серії під час застілля Дейенеріс, Джона Сноу і Тормунда на екрані з’явився кавовий стаканчик, схожий на Starbucks.

Помилку виявили фанати з мережі. На екрані дійсно ненадовго з’явився звичайний одноразовий стаканчик з-під кави, якими користується і Starbucks, але на ньому не знайшли пізнавальної емблеми. Актриса Емілія Кларк підтвердила, що Starbucks просто немає у Белфасті, і на зйомках його не буває.

Експерти оцінили прибуток у понад 2 млрд доларів США і пропонують занести цей випадок у історію вдалих, хоч і незапланованих рекламних кампаній. За відомостями Critical Mention, піар налічує близько 10 627 згадок Starbucks і «Гри престолів» онлайн (без урахування соцмереж), а також по телебаченню і радіо всього світу. Крім того, аналітики соціальних медіа та моніторингова платформа Talkwalker нарахували понад 193 тисячі згадувань протягом 48 годин про Starbucks і «Гру престолів». Теги з назвою компанії і серіалу розійшлися мережами, форумами, блогами і новинними сайтами.

Четверту серію в прямому ефірі дивилися 11,8 мільйона глядачів. Решта дивилися епізод онлайн. Цей несподіваний трафік і став причиною надзвичайної вигоди.

Керівник маркетингової компанії Hollywood Branded Стейсі Джонс повідомила: «Це унікальна можливість для Starbucks. Але в реальності цифри є лише верхівкою айсберга, тому що неможливо відстежити так зване «сарафанне радіо» і соцмережі».

Starbucks ніяк не коментує цю інформацію. Але на початку тижня на офіційній сторінці в Twitter з’явилися жарти на тему серіалу. Наприклад, припущення, що Дейенеріс отримала не те замовлення: «Дивно, що вона не замовила Напій Дракона».

HBO теж жартома відповіли, що помилка знімальної групи дійсно була, тому що Кхалісі не п’є лате, і у стакані був трав’яний чай.

Незважаючи на те, що HBO вже ліквідували стаканчик з 4-го епізоду, він продовжити жити у мемах і різних фанатських теоріях. Так, прихильники шоу по всьому світу жартують, що це Кубок Starbucks. Тому прибуток компанії зростатиме з кожним постом або новиною. А от реальний виробник напою, котрий з’явився в серії, залишилися поза увагою.

Наступна, 5 серія «Гри престолів» вийде на екрани 13 травня. Вона буде передостанньою у фінальному сезоні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  «То була не кава»: насправді Дейнеріс замовляла трав’яний чай

^ Наверх